.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پاسخ شرکت پایانه های نفتی شمال به خبر شمال نیوز
پیرو درج خبری تحت عنوان " تنها تاسیسات نفتی شمال کشور در آستانه تعطیلی " مدیریت پایانه نفتی شمال با ارسال نمابری به دفتر شمال نیوز، توضیحاتی را در خصوص این خبر ارائه کردند.

پیرو درج خبری تحت عنوان " تنها تاسیسات نفتی شمال کشور در آستانه تعطیلی " مدیریت پایانه نفتی شمال با ارسال نمابری به دفتر شمال نیوز، توضیحاتی را در خصوص این خبر ارائه کردند.

متن جوابیه به شرح ذیل است:




Image Hosted by Free picture hosting at www.iranxm.com



توضیح شمال‌نیوز:
ضمن تشکر و توجه مجموعه مدیریت پایانه‌های نفتی شمال به استحضار می‌رساند رسانه ها به عنوان رکن چهارم دموکراسی دارای وظایف ذاتی اطلاع رسانی می باشد.
اینکه سرپرست محترم پایانه نفتی شمال در بند دوم جوابیه خود آورده که اخبار آن پایانه صرفا" پس از تایید مدیر عامل محترم شرکت پایانه های نفتی ایران مجاز بوده و در غیر اینصورت فاقد ارزش قانونی است به نظر می رسد موردی درون تشکیلاتی باشد.چرا که سایت های خبری اخبار خود را از منابع متعدد تهیه کرده و مبادرت به درج آن می نمایند.
ضمن آرزوی توفیقات روز افزون برای پرسنل خدوم عرصه صنعت نفت ایران اعلام می دارد این سایت همواره سعی نموده تا با انعکاس واقعیات و اعلام مشکلات و پیگیری مسائل در راستای انجام رسالت خود گام برداشته تا انشاله شاهد استانی آبادتر از هر زمان باشیم
علی‌هذا پایگاه خبری شمال نیوز با عنایت به قانون مطبوعات و رعایت اخلاق حرفه‌ای اقدام به انتشار این جوابیه می‌نماید. امید است مدیریت این شرکت محترم ارتباط خود را با رسانه‌ها نزدیکتر کرده ، تا امکان انعکاس فعالیت‌های آن شرکت مقدور گردد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 23 اسفند 1389
از مسئولین واقعا محترم چند سوال دارم:
*شماها اگه به فکر پرسنل خود بودید آیا کار به اینجا میکشید؟
*آیا این اتفاق بزرگ درچشم مسئولین محترم پایانه نفتی رویت نشده؟
*سایر تاسیات مهم نفتی در منطقه شمال را نام ببرند؟
*این واحد متاسفانه در منطققه شمال قرارگرفته، اگر این تاسیسات در هر جای ایران غیر از شمال بود به این وضعیت دچار میشد یا مسئولین حمایت میکردند.
*طی 10 ماه اخیر چالش ایجاد شده استاندار محترم و مسئولین عالیرتبه چند جلسه و بازدید از این تاسیسات داشتند.
*از مدیریت محترم سوال دارم از دیدگاه شما چگونه انتقال تمامی نیروهای قراردادی آزمایشگاه به تعدادی تعبیر میشود.آنهم با وضع نامناسب.........
ss 23 اسفند 1389
با سلام و قدرداني از زحمات بي دريغ پرسنل شمال نيوز و تشكر فراوان از اينكه به پايانه نفتي شمال به عنوان يكي از مهمترين شركتهاي تابعه شركت نفت توجه داريد،گزارشات شما را دقيقاً تصديق مينمايم .
نا شناس 24 اسفند 1389
واقعا برا استان متاسفم، مسئولین محترم فقط به فکر آینده سیاسی خودشون هستند.
میخواستم بدونم مسئولین محترم استانداری و نهاد های نظارتی چند مرتبه از پایانه بازدید کردند.امیدوارم پاسخگو باشند.
ضمنا یکی از مسئولین ، پایانه نفتی را با پایانه اتوبوسرانی اشتباه گرفته بود .........!!!! که واقعا جای تاسف دارد از وجود این تاسیسات مهم بی اطلاعند.
چرا باید امثال ما فدای اختلاف سلیقه مسئولین عالیرتبه پایانه نفتی ایران شویم.
یکی از کارکنان پایانه
اخوان 24 اسفند 1389
با عرض سلام و خسته نباشید. با توجه به اینکه حدود 10 ماه از قطع سوآپ میگذرد چه اشکالی وجود دارد تا نفرات متخصص و مجرب آزمایشگاه برای کسب و انتقال تجربه به مناطق عملیاتی دیگر که جزیی از پایانه ها میباشد تا برقراری مجدد سوآپ منتقل شوند .بنظرم از این بهتر بود که آنها را بعد از اتمام قرارداد اخراج میکردند. واقعا مدیریت این بخش فکر خوبی انجام دادند. لذا قبل از اینکه حرفی بزنیم اول فکر کنیم و بعد به زبان بیاوریم اینکه نفرات با وضع نا مناسب... خود نشان دهنده این است که جنابعالی مسئول نیستید مگر آنهایی که در جنوب کار میکنند انسان نیستند.
نا شناس 24 اسفند 1389
از سایت شمال نیوز بخاطر اهتمامی که به این مسئله که
هم برای منطقه شمال و هم برای پرسنل شاغل در پایانه نفتی
بسیار مهم بود توجه شایان داشتند متشکرم.
امیدوارم در سایه مدیریتی مستقل و به دور از وابستگی به
نهادها و جناحها این مشکل نیز برطرف گردد.
از مسئولین استان نیز تقاضا دارم بیشتر به فکر اینجا بو بررسی مشکلات
آن باشند.
احمد احمدی 24 اسفند 1389
با تشکر از مدیریت شمال نیوز که بعنوان بی طرف عناوین را در سایت درج میکند. متن نقل از خبر نگار شمال نیوز بوده است و واقعیتی که در مجموعه وجود دارد و اینکه سرپرست پایانه نفتی شمال سریعا جواب میدهد خود جای سوال دارد و هیچ کس منکر چیزهای که گفته شد نیست ولی این موضوع را هم بایستی عنوان نمود که سرپرست پایانه بجز نگهداشتن خود در منطقه و استفاده از امکانات شرکت هیچ کار مثبتی نتوانست انجام دهد ایشان با توجه به نداشتن سابقه کار اجرایی مسئولیت بزرگی را قبول کردند که اشتباه بوده است و تا کنون هم موفق نبودند .
نا شناس 24 اسفند 1389
با تشکر از مدیریت شمال نیوز که بعنوان بی طرف عناوین را در سایت درج میکند. متن نقل از خبر نگار شمال نیوز بوده است و واقعیتی که در مجموعه وجود دارد و اینکه سرپرست پایانه نفتی شمال سریعا جواب میدهد خود جای سوال دارد و هیچ کس منکر چیزهای که گفته شد نیست ولی این موضوع را هم بایستی عنوان نمود که سرپرست پایانه بجز نگهداشتن خود در منطقه و استفاده از امکانات شرکت هیچ کار مثبتی نتوانست انجام دهد ایشان با توجه به نداشتن سابقه کار اجرایی مسئولیت بزرگی را قبول کردند که اشتباه بوده است و تا کنون هم موفق نبودند .
نا شناس 24 اسفند 1389
اگه مثل شرکتهای دیگه پرسنل را اخراج می کردند و یا حقوق را نمی دادند ، اون وقت خوب بود.شما که سر موقع حقوق و مزایا را دریافت می کنید چرا نا شکری می کنید.
یکی از پرسنل شرکت
fg 27 اسفند 1389
با سلام و خسته نباشيد، از مسئولين محترم استان تقاضاي پيگيري اين موضوع را دارم تا خداي ناكرده اين تاسيسات مهم نفتي شمال كشور رو به نابوذي نرود.
نا شناس 28 اسفند 1389
در مورد اون دوستمون که در مورد رئیس پایانه شمال انتقاد کرده بود ، می خوام بگم برادر من همیشه سعی کن منصف باشی .سرپرست فعلی مدیری لایق ، انسان واقعی برخلاف مدیدیت قبلی می باشد فقط کافیه یک نظر سنجی از کارکنان شرکت انجام بدید و نتیجه را ببینید هرچند با تغییر مدیر قبلی برای بعضی ها که به نون و نوائی رسیده بودند بد شده.به خدا من از کارکنان عادی شرکت هستم و این نظر را بدون هیچ وابستگی می دم.فقط کافیه از کارکنان شرکت در مورد مدیریت خوب سرپرست فعلی سوال کنید.
mm 8 فروردين 1390
ای کاش یک شیر مرد مازنی سرپرست پایانه شمال بود .
نا شناس 10 فروردين 1390
با سلام اميدوارم خدا كند عاقبت بخير باشيم و حداقل به فكر آخر وعاقبتي باشيم اين اشك تمساح ريختن ها .... بعضي اوقات تفكر مي كنم كه خدايا در ان زمان بعضي قليل از افراد جاهل وتهجر و خبيث چه بر سر دين و انسانيت مي آورند جنا آقاي سردبير شمال نيوز قدري با وجدان خودت خلوت كن بخدا فردا بايستي جوابگو باشيم اينگونه خبر و شايعه و تحريف حقايق نه تنها كمكي به هيچ كس نمي كند به فكر مملكت ونظام باشيم قبل از اينكه به منطقه وجاي خاصي وابستگي داشته باشيم اهداف مقدس نظام حكم مي كند با عدالت و جهت رعايت وبهبود منابع هزينه كنيم مگر مي شود چندين نفر را بيش از 8 ماه از تعطيلي سيستمي در آنجا نگه داشت در صورتيكه در منطقه ديگر نيرو نياز داريد بصرف اينكه جنابغالي خوشت يبايد يا نيايد دوست عزيز ما با اهداف عاليه نظم وررهبري و امام خميني ره: دست اخوت بسته ايم و به كسي باجي نميدهيم و انچه منافع نظام و همكاران مان است عمل كرده وخواهيم كرد انشائالله
علی 15 فروردين 1390
باید به عرض برسانیم که شیر مرد مازنی(مهندس شاه دوست) در حال حاضر مدیر تأسیسات پایانه نفتی شمال می باشد
یاسر 15 فروردين 1390
تا آنجاییکه ما بیاد داریم ببرمازندران زبان زد می باشد ولی برای اینکه دل شما نشکند بدانید که شیر در پایانه نفتی شمال سر جایش نشسته.
محمد احمدی 22 فروردين 1390
ما که شیر مرد در پایانه ندیدیم هر که اینجا بود فقط برای تثبیت خود چاره اندیشی میکرد یکی هم مثل آقای شاهدوست بهر دری میزند تا خود را اینجا نگه دارد و از امکانات اینجا حداکثر استفاده را بکند یک خانه ویلایی بزرگ و یک ماشین در اختیار دارد که همه اینها خلاف مقررات شرکت ملی نفت ایران میباشد چون ایشان هم وام ودیعه مسکن را دریافت نموده اند و هم وام خودرو را ، پس با چه مجوزی از امکانات شرکت استفاده میکند و تا حال چه کار مثبتی انجام داده است هی شیر و پلنک میکنید.
ss 2 ارديبهشت 1390
اگر شاهدوست شيره شير كجا بره. ما كه جز ضعف مديريت و دستپاچگي چيزي از ايشان نديديم. متاسفانه پرسنل پايانه نفتي شمال اينقدر از مدير قبلي كم محلي ديدند كه وقتي يك مدير سلامشان را عليك ميگيرد فكر ميكنند چه مدير خوب و لايقي چقدر مودب و فروتن است اما متاسفانه پرسنل ساده مازندراني همانطور كه در سريال پايتخت نشان داده شد از پشت پرده بيخبرند.
رضا 8 ارديبهشت 1390
خلایق هرچه لایق، دوستان عزیزبحث شیروپلنگ نیست،ولی کافیست باوجدان بیداربه این مسئله بنگرید،قرارنیست هرمدیری مثل مدیرقبلی روزی چندتا درگیری راه بندازه .وظیفه یک مدیردرچهارچوب قانون مشخص هست،وارزشمندترین آیتم آن ارج نهادن به کرامت نیروی انسانی درجهت نیل به اهداف سازمان است، که درحال حاضربه نحواحسن انجام میشود.برای جناب مهندس شاهدوست آرزوی موفقیت دارم.
محمود 10 ارديبهشت 1390
بانظرآخری کاملا موافقم.
ss 13 ارديبهشت 1390
چه کنیم که درکتان بیشتر از این نیست
ناشناس 15 فروردين 1394
اگه جناب مهندس شاهدوست نبودالا درپایانه تخته شده بود.ازمدیریت محترم شمال نیوز میخوام بیادازنزدیک ازتک تک پرسنل پایانه درموردمهندس شاهدوست نظرخواهی کنه تادوستان جوابشون روبگیرن.استان مامدیری مثل مهندس شاهدوست کمتربه خودش دیده.خدابهش طول عمرباعزت بده

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.